fredag 10. juni 2011

Se hva jeg har fått av min kjære?

Kaffekanne,brett og skåler fra Europris
 Blomstervase fra kremmerhuset(kjøpt tidligere)


Så de flotte røde melamin tingene på Silje-sin blogg her tidligere, men prøvde iherdig å overbevise meg selv om at dette hadde jeg ikke bruk for, jeg har da kaffe kanne, skåler og brett! Men fristelsen ble for stor. Har jo selvsagt hintet litt her og der, og plutselig sto de der i all sin prakt - røde og fine.
Rødt har etter hvert blitt min farge på kjøkken-duppedingser, men nå har jeg sannelig begynt å snike fargen ut også. Da min kjære hadde bursdag i mai kjøpte jeg 2 røde baden-baden stoler til han , og sannelig hadde han ordnet seg 2 røde askebeger på sin lille shoppingtur tidligere i uken.

Skal ha sommer fest i morgen og gleder meg til å ta det i bruk de nye tingene. Det bare må bli sol for her skal det være langbord ute og 20 gjester : )
Ønsker alle en fin fredag og god helg!

2 kommentarer:

  1. Så fine ting du fikk. :)
    Rødt er en fin frisk farge.
    Ha en fin langhelg. :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint! Melanin er også veldig praktisk :-)
    Klem

    SvarSlett