tirsdag 7. juni 2011

Rocking Chair

                                                                                        
Det som minner meg mest om somrene på hytta til bestefar og bestemor fra jeg var liten er ;
brød med fleskepølse, mor i blå forkle-kjole og den sorte gyngestolen.

Hele familien har nå hatt dugnad ute og inne på hytta siden den skal legges ut for salg, og vi har fordelt ting og tang mellom oss. Og gjett ? Jeg får gyngestolen!
Trekket den har nå er ikke akkurat det jeg har drømt lengst om, med fasaner, men det er jo bare å bryte separasjonen jeg har med symaskinen min og sy nyttw
Fant også den kule retro-stolen som skal få lov å flytte hjem i Lulla huset. Den skal få plass på Lulla prinsene sitt rom så jeg kan sitte mellom skuvsengene deres å lese om pirater og Hakkebakke dyrene.
Skal bare male ferdig barnerommet først……


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar