tirsdag 28. juni 2011

Bestefar hytta & Rom 123

Litt vemodig er det å finne bestefar hytta på finn.no selv om vi har visst om det lenge.
Etter timer med dugnad har vi nå fått hytta til å stråle igjen fra sin beste side J
Her har vi tilbrakt sommerdager med mor og far, vi har krabbefisket, spilt badminton, spist loff med jordbær,badet og masse mer.


De gode minnene jeg har fra denne hytta ønsker jeg å videreføre til mine barn, lage sommer tradisjoner som de husker når de selv blir foreldre.



Skal ta være på alle bildene som er tatt av megleren og finne frem følelsene av sommer når vi skal gå løs på vårt Lulla hus.
Fant E-mailen jeg skrev til Rom123 i mai var på trykk nå i juni utgaven – selv om det ikke var så stort kanskje, syns jeg det var veldig stas!
(Hytte bildene er lånt fra finn.no/krogsveen.no )


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar