søndag 20. mars 2011

Mil etter mil…..



Det føles i alle fall slik som om at jeg strikket mil etter mil, men nå er det kun 2 ruter igjen!
Skulle egentlig blitt vognteppe dette, men etter en stund avtok troen på at jeg noen gang skulle bli ferdig.Strikketøyet ble lagt tilside, og vips har ikke den minste Lullaprinsen bruk for vognteppe no’ mer.

Etter gårsdagens innlegg, begynte ideene mine plutselig å jobbe med nettopp dette teppet.
Oppskriften har hjerter og krusedull-dekor på teppet, men jeg skal sy på bokstavene til oss 5 som bor i Lullahuset.

Nå gjenstår bare 2 ruter, toving i vaskemaskinen og
bokstavdekor.I stedet for vognteppe, skal dette ligge i sofaen på verandaen,så vårsolen skal kunne nytes i mange timer av gangen -for jeg har teppe som varmer !

1 kommentar:

  1. Gleder meg masse til å se resultatet! Du er så kreativ! <3

    SvarSlett