lørdag 19. mars 2011

ABC, easy as…123

             .........or simple as… DO RE MI 




NIB vil vi skal dele vår bokstavinspirasjon i deres siste utfordring, og fortelle om de betyr noe spesielt for oss.

Mine første bokstaver ble kjøpt for ca 5 år siden da jeg ventet min første prins. Vi bestemte tidlig at han skulle hete Theo, og da jeg kom over dette søte navn-toget på Mallorca, måtte det bare være med hjem w5 mnd FØR terminw
For snart 3 år siden ventet vi vår andre prins, så da svigermor skulle på ferie til Mallorca tok hun på seg oppdrag å finne frem til markedet i Palma som selger disse bokstavene.
Disse togene pynter opp på guttenes rom, og minner meg om den fine tiden jeg hadde da de lå i min mage.

2 kommentarer:

  1. ..Fin bakgrunn du har
    HeRliG sommerfeeling!!

    SvarSlett
  2. Takk for det Ida. Bloggen er mitt pusterom i en hektisk hverdag med jobb og 2 små barn, så måtte ha litt sommerfeeling her. Er lei park dresser og snø nå…

    SvarSlett