tirsdag 15. mars 2011

Ja så har det blitt vår,Så har det blitt vår i år

......tra la la la la



Har hatt en veldig liten vår opprydding i dag, og plutselig dukket 3 posters opp som jeg kjøpte for mange år siden da jeg bodde i Tokyo wjeg ble kjempegladw
Har ikke engang ”hatt råd til ”å ta av plasten (eller prislappen, Yen500 – ca 35 Nok pr stk) for har ikke funnet fin nok plass til de.
Nå er det vår og jeg kjenner at tiden er inne. Nå skal det bli rammer og de skal få sin hederlige plass på kjøkkenet.

1 kommentar:

  1. ..DeLillos sitat jo!!
    * l i k e *

    Hei og hopp!
    Tusen takk for snille ord inne hos meg, det varmer et blogg-hjerte vet du:)

    Vet jeg hvem du er eller? hihi
    Blei jo litt nyfiken da vettu, ettersom du kjenner verdens beste storesøster ;)

    Ha en super fin onsdag

    - Ida Susanne

    SvarSlett