onsdag 19. september 2012

La case de cousin Paul

Kule-ste lys butikken!


Da jeg nylig var i Nice, kom jeg over denne fantastiske lysbutikken; 
La case de cousin paul.
Mange kjenner til Happy lights , men her  er originalen; Fancy lights!


Her kunne man kjøpe lamper i forskjellige størrelser, ferdig komponerte lys- slynger, eller man kunne blande 20,35 eller 50 fargerike kuler til sin personlige lys-slynge.
Vi valgte det siste alternativet. Egenkomponert!
Bildene viser boksene med noen av de flotte fargene vi kunne velge mellom. Så med hver vår lille handlekurv på armen, var vi som små barn i en stor godis butikk.



Med bena på Norsk jord igjen, var jeg ikke sen med å finne nettsiden deres. http://www.lacasedecousinpaul.com/

Lykkelig ble jeg da jeg så hvor lett man også her kan forme både farger og antall for så få herligheten sent til Norge. Aner det kan bli noen slike under årets juletre.

Hjemme hos oss er de nå supre nattlys for en som syns nattemørket er litt skummelt.

(Av hensyn til de som var i butikken da jeg tok bildene, har jeg sladdet ansiktene deres)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar