tirsdag 6. desember 2011

Forsinket bilde av årets adventsstake


Et litt forsinket bilde av årets adventsstake i Lulla huset.
I min ungdoms iver etter ”å bygge rede”, begynte jeg å spare på Sagaform’s juleservice designet av Åsa Lindberg.
Kopper, tallerkener, ostehøvel med nisse på *smil* etc, og adventstake rakk jeg å få, før det gikk ut av produksjon.

Original lysestaken har en smijerns sak for 4 vanlige tynne lys, men den har jeg tatt ut så det skulle bli plass til kubbelys. Mose har mamsen tatt med hjem fra hytta, og ellers har jeg brukt en bling-ring jeg kjøpte for mange år siden og brosjer vi tidligere solgte på jobben som pynt.

Nå er selvfølgelig 2 av lysene tent, og vi koser oss hver dag med Blåfjell og Jesus&Josefine på NRK Super i Lulla huset!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar