tirsdag 22. november 2011

Oops… et lite bilderas denne gang…..












Forrige helg var jeg så heldig å kunne reise på fjell tur med min to smurfer og snille foreldre.
Hytta har i alle år blitt flittig brukt hele året, og grunnen er nok for det er en egen ro over dette stedet 
(til tross for aktive innspill fra mine barn fra tid til annen).
Her blir de hverdagslige problemene glemt for en stund, det er måltider med unge og gamle rundt bordet, deilige turer og masse god tid med dem man er mest glad i.

I 25 år har min familie hatt dette som et samlingssted, og da det for noen år siden var snakk om salg, satt jeg hardt mot hardt – Denne hytta har gitt oss så mange minner fra vår barndom, ungdomsår, og nå som mamma selv, til at den skal ut av familien!

Vinden snudde, hytta beholdt - og pappa fant fram hammer og malekosten igjen.Etter mange timer med planlegging, snekring og maling har hytta nå fått en total make over- og jeg ble ivrig som detalj fotograf.
Mange av tingene er gamle som vi enten har arvet, eller kjøpt på loppis.Gjenstander som gjør at hytta bærer preg av vår personlighet.
Storkoste meg igjen –som vanlig.
Håper jeg snart får sjansen til å komme igjen!


1 kommentar: