onsdag 13. april 2011

Pute med personlig print


På en regntung onsdag fikk jeg lyst å vise frem et av mine siste prosjekt.Med god inspirasjon fra en fantastisk kreativ kollega, By Nord, Areaware og Boligpluss fant jeg frem strykeark kjøpt på Panduro, printet ut min favoritt Voff og Nisser, symaskinen, strykejern, litt teddystoff, litt skjortestoff og vips,2 nye puter.
Hundeputen ble gitt bort til pappa på hans bursdag og nå har den fått hedersplass i sofaen på hytta. Nisseputen ble gitt til en veldig stolt bestemor til jul.
Har en plan om et lappe-sengeteppe til dobbelsengen hvor jeg har lyst å bruke samme teknikk, men med for eksempel brudebilde, bilde av Lulla-Prinsene som babyer, en sangtekst.
Kun fantasien som setter grenser her: )
Ønsker alle en fin Onsdag!

Om du vil prøve dette hjemme; husk å speilvende bilde før du printer det ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar