søndag 10. april 2011

blir glad av solskinn

..........og når jeg har gjort kupp


Home and Cottage 399,-
I høst kjøpte jeg denne flotte lampen på Home & Cottage
til 399,- Og som med skomakerens barn som ikke har sko,
står jeg ikke først i køen hos min elektriker bror. Men
han er til gjengjeld utrolig flink når han første kommer
og hjelper store søs da..:)
Så i forrige uke, fikk vi hengt opp lampen over kjøkken
bordet.Helt tilfeldig (?) var jeg innom på
www.chicasogvenner.no og der fant jeg samme lampen til
1050,-! Føler jeg har gjort et kupp for ser jo helt lik ut med mine øyne i alle fall.
Har hatt en solrik helg, har vært på loppis, grillet, kost meg med familien på tur ved stranden, og nå scrapping!
En perfekt helg!

2 kommentarer:

  1. Hei hopp!

    superfin lampe, lyst på slik slev, men vet ikke helt hvor jeg skulle hatt den *ler*

    Ønsker deg en fiiin Tirsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Enig, den er super - og passer jo perfekt til stilen din !! Lullakupp ;) Kleeemmmm..

    SvarSlett