søndag 14. august 2011

Finneren er vinner’n!

Gårsdagen hadde et høyt tempo. Det var henting av badekar, rydding i hage og i garasjen.Etter ungene hadde sovnet fant jeg frem malekosten og begynte på vår gule gang – den er nå sand farget og mye penere! (skal gjøre den helt ferdig i dag)

I garasjen fant jeg en gammel lykt jeg har spart på i mange år.Ei venninne fikk den i ”gave” på et nachspiel under studietiden i England, så har dratt den med meg på flyttelasset for mange år siden. En boks med sort spraylakk og vips var lykten god som ny.



 
Et av mine andre funn i garasjen, var min manns gamle skrivepult stol. Har aldri brukt den til noe egentlig, men heller ikke hatt hjerte til å kaste den. DET er jeg glad for nå. Den ble jo så fin ute på verandaen, men skal nok få en plass i gangen når den blir helt ferdig.(Lykt på krakken er fra Jysk)

Ønsker alle en fin søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar