lørdag 23. juni 2012

Ønsker meg...


Nå som feriepengene har vist meg sitt blide ansikt, har jeg laget meg en
”sommer ønskeliste”. Ting,maleprosjekt og duppeditter til huset.
Ett av ønskene er et nytt husskilt som dette.


Mens gutta ser EM i fotball, har jeg masser av tid til å skrive lister over bla. TO DO’s i huset, og masse tid til research
Fotball er ikke så dumt allikevel…….haha

Fortsatt glad st.hans alle sammen!



Bildet er lånt hos http://www.ramsign.no/product_enlarge.asp?itemID=892

2 kommentarer:

  1. Hei :-) Nei fotball er kanskje ikke så dumt.
    Fant bloggen din via en annen blogg.
    Liker den - og legger meg til som ny følger hos deg!
    Fint husskilt, skjønner du har det på ønskelisten !
    God søndag !
    klem

    SvarSlett
  2. Hi,hi. Fotball kan brukes til så mangt. Jeg fikk "godkjenning" til å male kjøkkenet under en kamp her om dagen, så nå skal det snart handles inn maling :-)
    Klem

    SvarSlett