mandag 19. september 2011

Hytteparadis og Verdens flinkeste pappa

Dagens innlegg er til ære for min flinke og kreative pappa.

Har tenkt mye idet siste på hvordan og når jeg egentlig begynte å interessere meg for hus, form og farge, og svaret er vel at det har jeg fått inn med morsmelken. Med en møbelsnekker til far og en mamma som er utrolig flink til å lage mat og sy, har vel dette fulgt meg hele livet.
Det siste prosjektet pappa har hatt, har vært å pusse opp vaskeværelse på hytta deres. Røde gulv har blitt grå, furu døra blitt hvit, veggen har fått dekorstein og den kule elg lampen jeg kjøpte på loppis i fjor har blitt lakkert sort.

Jeg visste den kom til sin rett en dag!

Etter disse bildene ble tatt, har kommode blitt kjøpt inn som skal stå der med vaskevannsfat og mugge på. Gleder meg masse til neste fjelltur for å se med egne øyne.

Bilde fra tidligere i høst. Mormor lærer Lullaprinsene å snekre - for her skal det tidlig krøkes!

Prinsene i pysj - plukker bringebær til frokost. Hytta har blitt et lite paradis for guttene mine, akkurat som det var for meg som liten, og fremdeles er!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar