lørdag 27. august 2011

Vakkert med…



Glad helg til alle!
Her skal det slappes av med ny bok, og mange nye nøster. Min flinke kollega, ajjabajja, lærte meg hvordan lage bestemor ruter forrige helg. I går kjøpte jeg inn mange fine nøster på Europris, og storkoser meg. Veldig fersking på denne fronten, så pute får bli første prosjekt, en til utestua kanskje?
Denne uken har gangen blitt ferdig malt i fargen sand, stuen er malt i farge Chi, og ute har taket begynt å komme opp på utestuen. Så nå skal lørdag og søndag nytes i fulle drag.

I går hentet jeg også en utrolig flott bok på posten.Vackert med Vintage av Sania Hedengren & Susanna Zacke. Masse inspirerende bilder, og flotte farger. Den kan anbefales på det sterkestew
Dette blir en god helg !



1 kommentar:

  1. Den puta blir nok ferdig i en fei :D Gleder meg til å låne boka merker jeg ;) :) God helg! <3

    SvarSlett