onsdag 20. juli 2011

For en dag!

Etter en hel dag på farten var det kjempe godt å legge bena
høyt og åpne seg en kald sommerøl i kveldsolen.

Med mamma, pappa, tante, mann og barn har jeg hatt en super duper dag i Stavern og Helgeroa. Med gateboder fylt med lopper, håndarbeid, tupperware, aloe vera produkter osv. i tillegg til de koselige interiør butikkene Stavern har å by på, var jeg i mitt ess♥ Det var mye flott å få kjøpt. Mocca kopper, fat, serviser, og masse masse mer, men fornuften minnet meg på alle funnene jeg i våres gjorde i bestefar huset.




Dagen ble avsluttet på koselige restaurant Kristinus Bergmann i Helgeroa.Mens ettermiddagssolen varmet i nakken, prinsene satt som prester (og jeg lover ; det er ikke hver dag) spiste jeg en deilig fiskesuppe som avslutning på dagens utflukt.En sommerdag jeg vil minnes når vinterstormene uler rundt huset!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar