fredag 14. januar 2011

Barnerommet

Er helt ny i den fantastiske blogg verden, og ble innspirert til å lage innlegg om guttene mine sitt rom da jeg så NIB sin utfordring om barnerommet.


Bokser kjøpt på Panduro og Ikea

Har 2 gutter som deler rom, og har brukt en dus blå grunnfarge på vegger
og gardiner med innslag av kraftige farger på leker, gjerne i tre.
Thomas-toget bord er fra lokal leke butikk



Seng fra bruktbutikk, sengetøy fra Kid og gardiner fra Princess

Har vært opptatt av å finne kurver og bokser til lekene for at opprydning skal bli enkelt, for store og små. Har til og med brukt en papirpose fra H&C som er super praktisk til et puslespill med store brikker som har mistet esken sin
Kurver er kjøpt på plantasjen og Europris

Hylle fra brukt butikk

 Da mamma’n er litt opptatt av interiør, syns jeg dette skal være guttenes sone hvor de kan bestemme hva de vil ha av dekor og bilder – dette viser jo at de også er interessert vakre ting -og for prinsene er det alle Cars bilene deres

Et lite minne fra barseltiden henger på veggen for å minne oss voksne på hvor fort tiden går. Hverdager er de vi har flest av og at vi må stoppe opp, og bruke tid på våre 2 flotte gutter. Bildet heter Velkommen.
Den mellomste Pinoccio ble kjøpt på en reise til Italia mens vår eldste prins lå i magen,
og i ettertid har det dukket opp en stor fra en lokal barnebutikk og en liten fra Kremmerhuset. Første ble kjøpt fordi jeg syns fargene er så fine og min forkjærlighet for tre leker, også representer han jo selve ”det er ikke lov å lyve ”noe jeg syns er veldig viktig å lære barna våre.
De små tre-togene med guttenes bokstaver, T og  L,
er kjøpt på marked i Palma / Mallorca


                                                                           ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar